^ Back to Top

Kompetencje na start!

 Kompetencje1

1 września 2016 r. rozpoczęliśmy realizację projektu edukacyjnego "Kompetencje na start", nr RPMA.10.01.01-14-3898/15.

W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych, takich jak:

  1. Laboratorium Kodowania
  2. Półkolonie Szalony Naukowiec
  3. ROBO-lab
  4. Przyrodnicze Laboratorium
  5. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki
  6. Naukowe Show
  7.  … i wiele innych!

Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.

CEL GŁÓWNY PROJEKTU

Do 31.08.2017 400 uczniów (200K) uczęszczających do placówek na terenie gmin Latowicz, Mrozy i Siennica (powiat miński, woj. mazowieckie) zdobędzie kompetencje kluczowe oraz właściwe postawy i umiejętności niezbędne na rynku pracy poprzez:

  1. zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe;
  2. zajęcia pozalekcyjne rozwijające właściwe postawy i umiejętności niezbędne na rynku pracy ;
  3. szkolenie nauczycieli 90 (78K) z nowoczesnych form przeprowadzania zajęć - programowanie, metoda eksperymentu, kompetencje społeczne;
  4. doposażenie pracowni przedmiotowych w pomoce dydaktyczne i narzędzie do nauczania przedmiotów przyrodniczych i matematycznych;
  5. doposażenie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK.

PLANOWANE EFEKTY:

Postawiony cel zostanie osiągnięty m.in. poprzez:

  1. rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 400 uczniów (200K) poprzez objęcie uczniów dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi wysokiej jakości w okresie szkolnym i wakacyjnym;
  2. rozwój kompetencji 81 nauczycieli (71K);
  3. doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych (16 doposażonych szkół).

CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 1 994 214,00 zł

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH: 1 595 371,20 zł

Dane kontaktowe

Zespół Szkół
im. Adama Mickiewicza
w Mrozach

05-320 Mrozy
ul. Licealna 3

tel./fax. 25 757 41 94
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.